2013. július 15., hétfő

Maszti II

Középiskolás éveim alatt szerintem mint minden fiatal kamaszfiú mondhatom, a legyet is röptében, így különös szórakozásnak hódoltam: naponta ahányszor csak tudtam, addig masztiztam, amíg bírtam. A reggeli pisis pelusba élveztem mindig először, aztán a szünetekben a mosdóban, majd otthon este, ha felébredtem éjjel, akkor is.
Persze a végén már nem jött semmi, így nyugodtan csinálhattam, le sem kellett húznom a nadrágom, kívülről simogatva élveztem.
Egyik alkalommal elszámoltam magam, leszálltam a buszról, útközben hazafelé még volt anyag, így hiába volt az már a napi sokadik alkalom, az alsónadrágomba élveztem.
Uppsz, ebből baj lesz siettem haza, hogy mielőtt anyu hazaér, gyorsan a fürdőszobában kimossam a nadrágom, nem akartam, hogy a fenekem bánja a szórakozásomat.
Anyu már otthon volt, én meg gyorsan befutottam a fürdőbe azzal, hogy nagyon sietnem kell, majdnem bepisilek, letoltam a nadrágom, levettem az alsómat, lehúztam a WC-t, és elkezdtem dörgölni a mosdókagylóban a foltos alsómat.
- Mit csinálsz odabent, persze jött a kérdés, mi történt, minden rendben van?
- Igen anyu, minden rendben!
- Akkor mit csinálsz? Jött a kérdés, lebuktam, gondoltam magamban, és átfutott az agyamon, ha bevallom, akkor jönnek a tenyeresek is, mint múltkor, szóval azt hazudtam, hogy becsorgott a pisi anyu, nagyon sajnálom, siettem haza, de nem tudtam tartani.
Tudod mi jár, ha nem figyelsz?
Igen, tudom, kérem az ötöt a fenekemre válaszoltam, mint már annyiszor az életben. Csendben kimentem a konyhába, lecsupaszítottam hátsómat, alkar az asztalon, enyhe terpesz és vártam anyut, hogy visszatérjen a szíjjal.
Végülis megérdemlem, nem vigyáztam, máskor kitömöm zsepivel, amit útközben el tudok dobni, gondolkoztam, amíg az első suhanó hangot hangos csattanás követte megfeszített hátsómon, izzó vörös nyomot hagyva. Egy számoltam és már jött is a következő, kettő. Éreztem, ahogy a bőr feldagad három, kicsi szünet, hogy jól célba tudja venni anyu a fenekem alját, ahol vékony a bőr és ha oda kapom, akkor fájdalmas másnap az ülés.
Négy és gyorsan alig tudtam kimondani, már öt, szemem könnyezik, az öt hurka lángol a fenekemen, de nem merek hozzáérni, amíg meg nem kapom az engedélyt.
Menj a fürdőbe és hozd rendbe magad, és én már futok is, meztelen talpam csattog a hideg kövön és közben örülök, hogy ilyen könnyen megúsztam.

2 megjegyzés: