2013. június 28., péntek

Tesióra után

Próbáltam én magyarázni, hogy ki kellett mosni a pólómat, és ott maradt véletlenül a szárítón, de szerintem pikkelt rám a tanár, és persze, beírta az ellenőrzőbe, hogy tornafelszerelésnélkül nem öltözött át.
Mintha nem lenne így is elég bajom, most még ez is, nem hiszem el, hogy velem kell megtörténjen. A hátsóm így is tiszta hurka a tegnapitól, most ha még erre kapok, tuti, hogy így marad, mert jövő héten is lesz valami, meg utána is, és akkor évekig nem fogok tudni normálisban ülni!
Pénteken anyu is mindig hamarabb jön, most más taktikát választottam, nem készítettem ki az ellenőrzőt, megvártam vele, amíg megkérdezi.
Volt valami az iskolában?
Nem, nem volt semmi különös, csak...
Csak? Húzta fel a szemöldökét.
Csak itthon felejtettem a tornapólóm, a tanár nem volt hajlandó adni helyette, így nem tudtam tornázni. Majd persze elmondom,  nem akartam, hogy meglássák a srácok a hurkáimat.
Szóval megint beírás! Tudod, mi jár érte? Igen, tudom anyu, köszönöm, hogy nevelsz és így jobb ember leszek feleltem a sablon szöveget, lehúztam a nadrágom, felkönyököltem az asztalra mint már annyiszor az életemben.
Fájó fenekem a szél csiklandozta, amikor anyu visszatért a szíjjal. Tegnap nagyon kikaptál, de megvan az oka, ugy tudod? Ma is ki fogsz kapni, ebből nem engedhetek, de mivel tegnap is kaptál, választhatsz. Vagy megkapod a szokásos módon a fenekedre az öt szíjat, vagy kapsz négy-négy tenyerest és két szíjat. Döntsél, vagy én döntök!
Inkább a tenyerest és a fenekest kérem, nagyon fáj a fenekem, mondtam csendben.
Rendben, akkor ha már így elkészültél, felelte anyu és megfeszítette a karját, a szíj suhant a levegőben és hatalmas csattanással találkozott a hátsómmal. Jön a következő csatt és vége! Nem mondom, majdnem bepisiltem, de vége, hurrá!
A tenyereseket nem szeretem, de ki lehet bírni. Előretartottam a kezem, a a másikkal alátartottam, hogy véletlenül se rántsam el, anyu lendületből rávágott a szíjjal. A fájdalom nem is a tenyeremben, hanem a lábujjaimban keletkezik, végigfut a fejembe, és csak utána a kezembe. A szíj azért itt is meghagyja a vörös nyomot, csatt, gyors egymásutánban jönnek az ütésekés a jobb kezem már meg is kapta, jöhet a bal, kifeszítem, a szíj suhog, könnyezek, de nem engedem le a kezem, végül megkapom az utolsót is.
Kezek a fej fölé és betérdelsz tíz percre a sarokba, majd utána mehetsz a fürdőbe hangzott az utasítás és én boldogan térdeltem a hideg kőre, örülve annak, hogy ennyire jól megúsztam.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a Mamának a következetességéért!

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, mindent lehet rá mondani, de azt nem, hogy nem következetesen nevelt, főleg, ha a fenekesekről van szó.

    VálaszTörlés