2013. május 29., szerda

Bepisiltem

Tegnap este a szokásosan indult minden, megcsináltam a leckét, vacsora után elmentem pisilni, lezuhanyoztam és mivel éjjelente néha el szoktam áztatni az ágyat amíg alszom, felhúztam a gumibugyit gondosan beigazgatva a pelenkát.
Szeretem, ahogy hangosan csörög és zörög, rátapad a fenekemre, tudom, hogy nagy szégyen ez itt falun, de sajnos ez van, a doki is megmondta, valami pszichés dolog állhat a háttérben, de majd kinövi ez a gyerek!
Lefekvés után éreztem már, hogy baj van, megint nyomott, feszített a vacsihoz megivott tea, pedig próbáltam olyan keveset inni, amennyit lehet.
Feküdtem a hátamon és lassan elkezdtem beengedni a forró pisit a pelenkába, éreztem, ahogy a meleg szétárad a combjaim közt.
Tudom, bepisiltem, ezért holnap megint megfogom kapni este az adagomat, de az ágyban feküdve ez olyan távolinak tűnik, meg lehet, el is felejtődik. Ilyen gondolatokkal feküdtem le aludni.
Éjjel arra ébredtem, nem voltam elég elővigyázatos újból éreztem a melegséget a lábam közt, nah, holnap biztos kikapok és csendben, hogy anyu fel ne ébredjen a zörgésre, elkezdtem simogatni nagyra nőtt csomagom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése