2013. május 6., hétfő

Bizonyítványosztás I

Megkaptam a bizonyítványomat,hát, nem úgy sikerült,ahogy vártam és ahogy beharangoztam otthon. Megígértem, nem lesz hármasom, csak néhány négyes, erre a végén 3,7-es átlagra megkaptam a hármast, azzal, hogy jövőre majd a jobb jegyet kapom.
Persze, jövőre, de én most fogok kikapni, gondoltam magamban, amikor átvettem az ofőtől.
Húztam az időt, direkt a hosszabb úton mentem, késtem is, anyu már otthon volt és mérgesen várt:
- Merre kóboroltál? Nem megmondtam, hogy azonnal gyere haza iskola után?
- Jöttem anyu azonnal, feleltem megszeppenve.
- Aha szóval még hazudsz is! Azonnal told le a nadrágod és fogd meg a bokád!
Nem mertem ellenkezni, akkor még jobban kikapok, és ráadásul bokafogásban. Mindig félek, hogy előre bukok egy-egy erősebb csapás után. Ezek cikáztak a fejemben, amikor letolt nadrággal láttam a lábaim közt a rettegett szíjjal megérkező anyámat.
Ötöt kapsz közölte, számold, dörrent rám, karját hátrafeszítette, fenekem megfeszítettem, és vártam az első csapást a héten már elvert fenekemre. Csatt, a szíj végigégette fenekem, újabb vörös hurkát rajzolva hátsómra. Alig kaptam levegőt annyira fájt, elfelejtettem számolni is.
- Nem számoltad, akkor megismételjük!
- Ne anyu, kérlek, nagyon fáj!
Ellenkezel, szóval az plusz egy, már hétnél tartasz, szóval számold, segítek, egy! Hatalmas csattanás hátsómon, azt hittem, szétszakad a bőr a fenekemen, de már jött is következő.
Kettő nyögtem fájdalmasan, a terpeszben közben láttam, anyu hátrahajtja a kezét három csatt és aúú. Nem bírtam ki sírás nélkül megint.A fenekem helyén egy égő húsgolyót éreztem, megint nem fogok tudni rendesen ülni és a bizonyítvány miatt még ki sem kaptam gondoltam, négy.
Anyu nagyon jól kezeli a szíjat, gyakorolt a fenekemen, sosem kapm ugyanoda, hogy az egész hátsóm beterítse hurkákkal és mindenhol egyenletesen fájjon,öt, már csak egy van, ami legalulra jön, a combom és fenekem találkozására.
Ez az utolsó a legfájdalmasabb, ilyenkor anyu teljesen hátrahajol, a szíj hangosan repül a levegőben, hatalmas csattanással érkezik meg hat, sírok, szipogok, de nem merem megsimogatni a fenekem amíg engedélyt nem kapok rá.
Menj a fürdőbe és mosd meg az arcod, hangzik, amíg fel nem egyenesedhetek, megfogom vörös égő fenekem,fájdalmasan masszírozom, amíg a fürdőbe sietek.

2 megjegyzés:

  1. Kezdek kiszeretni anyukádból, a bizonyítványodért kapott büntid után, már haragudni is fogok rá!

    VálaszTörlés
  2. Ennek a résznek nem lesz folytatása? Most olvastam vissza, és mintha elmaradt volna.

    VálaszTörlés