2013. június 25., kedd

Magamnak

Régen elköltöztem otthonról, régen kaptam ki és mostanában egyre jobban motoszkált bennem a gondolat, milyen lehet felnőtt fejjel hurkás fenékkel várni a következő és következő ütést, milyen lehet másnap alig leülve dolgozni?
Tegnap munka után betértem a kisboltba, vettem két sört és kellemesen ellazulva épp ezek jártak a fejemben, amikor eszembe jutott, miért ne? Kipróbálhatom magamon is a szíjat, ha nem tetszik, hagyom és kész...
Lezuhanyoztam, bekészítettem az esti pelust az ágyba és gondolkoztam: mit próbáljak ki? A kezem? ÁÁ az nem jó, nem tudok nagyot ütni. Fakanalat? Az sem jó! Maradtam a két gyerekkoromban legjobban gyűlölt eszköznél. Elővettem egy régi, ütött kopott szíjat a szekrényből, kimentem a konyhába és kerestem egy régi vágódeszkát, olyat, aminek nyele van.
Hú de gyűlöltem, amikor igazán rossz voltam, mindig addig kaptam a deszkával, amíg a fenekem alsó részét két hatalmas lila folt nem díszítette. Azzal volt csak igazán fájdalmas az ülés, annál még a szíj okozta hurka is sokkal jobb volt!
Felmentem a netre, találtam is pár videót, a legjobb az volt, amikor egy felhosszú barna hajú lány feküdt az ágyon és mondta, hogy most akkor a bal részre ötöt fogok ütni, most a jobb rész kap ötöt, stb
Ezn felbátorodva kettéhajtottam a szíjat, a kezembe vettem és csatt, lecsaptam meztelen fenekemre. Érdekes érzés, mintha most nem fájna annyira, gondoltam, akkor essünk neki. Néztem a videót és csináltam a lány után, csatt csatt, a szíj hagyta a vörös nyomokat. Olyan voltam mint egy kisgyerek: egy jólsikerült ütés után azonnal rohantam a tükörhöz megnézni a nyomokat.
A legvégére hagytam a legfájdalmasabb kétszer öt vágódeszkás ütést. Ösztönösen is megfeszítettem a fenekem és lecsaptam. A hatás nem maradt el, majdnem előre ugrottam a fájdalomtól, olyan sikeresen sikerült a fenekem alsó részét eltalálni. Nem baj, ha a lány kibírja, én ne bírnám ki? Csatt ütöttem újra és újra, majd a tíz ütés után odamentem újból a tükörhöz. Igaz, hogy a fenekem kicsit feldagadt és egységes vörös színt vett fel, de nem láttam sem a szíjtól megszokott égő fájó hurkákat, sem a két lila foltot a deszkától.
Hmm, biztos kicsiket ütöttem, gondoltam magamban, amíg bekentem izzó fenekem és felhúztam az éjszakai pelust. Majd holnap megpróbálom, biztattam magam, és már csorgott is be a meleg pisi a fenekem alá.

2 megjegyzés:

  1. Felnőttként is pelus?
    Nekem szerencsém volt, 10 évesen pisiltem be utoljára, éjszaka. (Pelusom akkor sem volt, mert csak ritkán fordult elő.)
    Engem azért fenekeltek mert bekakiltam, kb 2.5-3 éves koromig. (Nem emlékszem, csak anyám és nővérem mesélte.)
    Utána is még előfordult óvodásként, de akkor már nem vertek érte. (Anyám "megtért",:) )

    VálaszTörlés
  2. Én is fenekeltem magam, amikor nem volt nőm.
    Nem tudom miért, de időnként borzasztóan izgatott a dolog.
    :)

    VálaszTörlés