2013. június 24., hétfő

Tesióra

Az egész éjszakát hason töltöttem, máskor segíteni szokott, hogy éjjel a pelust jól telecsorgatom és az puhán átöleli elvert fenekem, de most ez sem használt. Minden fordulás hatalmas kínnal járt, reggel azt hittem szétszakad a bőröm, amikor felültem az ágyban.Végülis elég nagy hülyeséget csináltam, magamnak köszönhetem, gondolatam.
Ma ráadásul tesióra lesz, ezt nem fogom kibírni, hogy öltözök így át? A srácok halálba fognak szekálni, ha meglátják, hogy kikaptam a tegnapi mutatványért. Nem fogom bevinni a tornazsákom, így nem tudok majd átöltözni!
Gyorsan bementem a fürdőbe, becsomagoltam a pisis pelust, lezuhanyoztam és felvettem egy tisztát. Ha már úgysem fogok átöltözni, legalább ez segítsen az ülésben!
Állva ettem meg a reggelim, megpusziltam anyut és elköszöntem táskával a hátamon. A járás is fájdalmas volt, nem tudom, hogy fogom kibírni a mai napot.
Plusz, megint kapok egy beírást a tesióra miatt, ami miatt megint el fog anyu verni, de jön a hétvége, azalatt úgyis kiheverem, fiatalon úgyis jobb az immunrendszer ismételtem magamban a biszórán elhangzottakat.
A nap fájdalmasan lassan telt, minden mozdulat emlkeztetett a tegnapra, végülis ezért szoktam kikapni, hogy sokáig emlékezzek, mivel jár, ha rossz fát teszek a tűzre.

1 megjegyzés:

  1. Jaj gyerek,gyerek, mi lesz már megint ebből is?
    Na majd meglátom, ha fentebb elolvasom.
    (Már előre sajnállak.)

    VálaszTörlés